Kérdése van? Írjon nekünk! infoallatka.hu

Gyakran Ismételt Kérdések

1. Mennyi idő amíg megérkezik a rendelésem? Raktáron vannak a termékek?

Igen, minden termékünk raktáron van, azonnal tudjuk szállítani. A rendelés leadásától számítva átlagosan 2-3 munkanap a szállítási idő, de ez jelenleg függ a futárcégek terheltségétől is. (hétvégi és ünnepnapok nem számítanak bele)



2. Van állatka.hu üzlet? Át tudom venni személyesen is a rendelésemet?

Sajnos egyelőre nincs.


3. Nem lett jó a fekhely a kutyámnak/macskámnak.

Kérlek rendelés előtt mérd le a kedvenced hosszúságát, úgy, ahogy kényelmesen oldalra tudna feküdni. Amennyiben mégsem sikerült kiválasztani a megfelelő méretet minél előbb vedd fel velünk a kapcsolatot és keresünk egy megoldást. 

4. Van olyan termék amit nem cseréltek és amitől nem állhatok el?

Igen! A higiéniai termékek ide tartoznak, úgy mint a rágcsálható kutyajáték, macskajáték, kullancs csipesz, illetve az alomtálcák és lapátok, persze, ha hibásan érkezett bármi vedd fel velünk a kapcsolatot és megoldást keresünk! 

5. Nem tudom kiválasztani a kívánt méretet.

Ha a legördülő menü nem tartalmazza az általad kívánt méretet, az azt jelenti, hogy az adott termék jelenleg elfogyott, tehát nincs raktáron. Ezért nem engedi a rendszer megrendelni.

A kifogyott termékeket lehetőség szerint igyekszünk pótolni.

Látogass vissza később vagy kövess minket Facebookon, ahol folyamatosan értesülhetsz újonnan érkező termékekről.



6. Milyen méretet válasszak?

Az oldalunkon található mérettáblázatban __ választhatod ki a megfelelő méretet, az adatok a gyártó által megadott méretek, +/- 2,5cm eltérés előfordulhat.

Kérünk, hogy a helyes méretválasztáshoz mindig vedd figyelembe ezeket a centis adatokat.

Fontos a pontos méret? Keress minket elérhetőségeink bármelyikén és pontosan lemérjük számodra az adott terméket!



7. Rendelésnél elrontottam a méretet/darabszámot/címet, mit tehetek?

Ez esetben a lehető leghamarabb jelezd nekünk a problémát az info@allatka.hu e-mail címen vagy a +3620 574-39-51-es telefonszámon, és segítünk a módosításban.



8. Leadtam a megrendelést, de utólag találtam még olyan terméket amit szeretnék megrendelni, hozzá lehet tenni?

Ha a rendelésedet már átadtuk kiszállításra, akkor plusz terméket már nem áll módunkban a csomagba tenni.

Ha még nem vitte el a futárcég a rendelésed, akkor természetesen szívesen segítünk, hogy kiegészíthesd a rendelésed.

Írj nekünk az info@allatka.hu e-mail címre vagy keress minket a +3620 574-39-51-es telefonszámon, és a lehető leghamarabb válaszolunk a kéréseddel kapcsolatban.




9. Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási díjak 990 Ft és 1490 Ft között mozognak, attól függ, hogy házhoz, postára vagy automatába kéred a csomagot és utánvétes vagy előreutalásos fizetési módot választasz.

Utánvétes fizetésnél a csomag átvételekor tudod kiegyenlíteni az ellenértéket készpénzzel vagy bankkártyával, automaták esetében kizárólag bankkártyával.



10. Ingyenes kiszállítás is van?

Igen, 20.000 Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás költégét mi álljuk.



11. A futárnak csak készpénzzel fizethetek?

Nem, a futárnál bankkártyás fizetésre is van lehetőség.



12. Mikor érkezik a csomagom?

Minden termékünk raktáron található, néhány munkanapon belül átvehető lesz csomagod, a rendelésed leadását követően emailben folyamatosan tájékoztatunk a rendelésed állapotáról, illetve amikor átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak.

Ezt követően a futárszolgálat fog tájékoztatni a csomag érkezéséről.





13. Nem tudom átvenni a csomagot a megadott időpontban, mit tehetek?

Két alkalommal kísérli meg a futárszolgálat munkatársa a kiszállítást, ezt követően PostaPonton lesz lehetőséged átvenni a csomagot, erről külön értesítést küldenek majd.



14. Mi történik ha nem veszem át a csomagot/mégsem kérem a megrendelést?

Ha meggondolod magad a rendeléseddel kapcsolatban, azt a lehető leghamarabb jelezd nekünk, mielőtt még átadnánk a csomagot a futárszolgálatnak.

Ha már úton van rendelésed a futárszolgálat a cégünkkel fizetteti meg a szállítási díjat és a visszakézbesítési díjat, ebben az esetben a felmerülő költségeket áthárítjuk a megrendelőre és e-mailben értesítünk a további részletekről.

Ha nem veszed át a rendelésed, akkor újbóli utánvétes rendelést nem tudunk tőled elfogadni, a jövőben csak előreutalással tudsz tőlünk rendelni.



15. Nem lett jó a megrendelt termék mérete, mit tehetek?

Kérjük minden esetben vedd figyelembe a mérettáblázatot. Az adatok a gyártó által megadott méretek, +/- 2,5cm eltérés előfordulhat.



16. Nagyon tetszenek a megrendelt termékek, hol tudok a jövőben tájékozódni az újdonságokról?

- Iratkozz fel hírlevelünkre a föoldalon vagy keress minket Facebookon.